Telefoane vanzari: 0768.398.398, 0720.078.178, 031.432.82.40

Expedieri si retururi

Produsele comandate se livreaza in termenul ales de dvs. la confirmarea comenzii. Este considerata comanda ferma/confirmata doar comanda in urma careia clientul primeste un e-mail de instiintare si doar daca clientul completeaza toate datele de identificare din formularul de pe acest site.

Livrarile se fac pot face atat prin curieri proprii, cat si prin firme specializate de curierat, pina la adresa de livrare specificata de dv: in fata casei sau in fata blocului (sunteti obligat sa asigurati o cale de acces practicabila pina la locul de livrare, precum si forta umana sau mecanizata pentru descarcarea materialelor din mijloacele de transport). Toate livrarile vor fi insotite de aviz de expeditie si/sau factura fiscala, precum si chitanta de incasare in cazul platii cu numerar. Receptia produselor se efectueaza la livrare. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Livrarile se fac de Luni pana Vineri intre orele 09:00 - 19:00 si Sambata intre orele 10:00 – 16:00, exclusiv sarbatorile legale.

Livrarea comenzilor este GRATUITA in Bucuresti si localitatile limitrofe, numai daca valoarea comenzii depaseste 500 RON fara TVA.

Pentru livrari in peste 5000 de localitati din Romania se percepe tariful standard al curierului, fara TVA:

    25 RON pt primele 5 Kg
    1,20 RON pentru fiecare kilogram in plus, peste cele 5kg
    1,00 RON pentru fiecare km efectuat in cazul expeditiilor in afara retelei curierului intr-un singur sens (pentru localitatile unde NU se aplica acest tarif suplimentar vezi Lista localitatilor pentru care nu se percep kilometrii suplimentari);

    la tarifele de mai sus se adauga +20% TVA.

Livrarea produselor se poate face intr-un interval minim de 6 ore si maxim 30 de zile, uzual 1-3 zile lucratoare daca toate produsele sunt pe stoc sau in stoc la producatori, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, preturi). Pentru produsele speciale din import ce se aduc numai pe baza de comanda, livrarea poate dura minim 6 zile lucratoare.
 

Retururi de produse

Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos:

- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de CIMS Software SRL.

- Colete ce prezinta deteriorari

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

 - Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de CIMS Software SRL.

NOTA In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

 

Renuntarea la cumparare

 Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile de la primirea produsului sau produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in art. 2 lit.e.